dinsdag 30 december 2008

Marktplaats.nl

Op het Handwerkersgilde kregen we de tip dat er 'een doos met patch- en quiltboeken' te koop stond op Marktplaats. Toch even kijken maar, ik wil nl. ooit een keer leren quilten. En toen ging m'n vingers een eigen leven leiden en typte ze zomaar een bod in. En 's-avonds kreeg ik een mailtje dat de verkoopster m'n bod aannam en of ik wilde bellen. Ik heb meteen gebeld en gezegd dat ik de boeken op kwam halen (over de post zou het kapitalen gekost hebben, minimaal 16 boeken waren het) Vandaag naar Axel gereden en de doos opgehaald. En dit zat erin:
Geen slechte koop gedaan voor 3 tientjes dacht ik zo! De foto's staan wat raar in dit berichtje maar ik krijg ze gewoon niet beter. Sorry.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt geen slechte koop, ik weet nu wel wat jij de komende dagen gaat doen...lekker neuzen in je boeken, veel plezier ermee en een fijne jaarwisseling.
Groetjes Natascha

Myrthestiek zei

Dat is helemaal geen slechte koop.
Gelukkig heb je er weer een nieuwe hobby bij voor het komende jaar ;oD.

Groetjes Tessa

Miriam zei

Ik heb er al lekker in zitten bladeren. Heerlijk! Ik heb al een paar dingetjes gezien die ik maken wil (speldenkussentjes) ik wil niet meteen beginnen met een quilt van 2.20 bij 2.40!

Groetjes,
Miriam

ons Marianneke zei

Hey Miriam,

Kijk aan je hebt je slag geslagen zeg , wauw, tis heel mooi maar niet voor mij en mijn handen weg gelegt ben blij dat ik beetje kan breien en haken terug, zo deed ik ook graag borduren maar wegens ziekte heb ik vorig jaar al mijn borduurspullen verkocht gehad en het lijkt mij een prachtige hobbie waar je je best mee kunt vermaken, wens je er veel plezier mee

groetjes van ons Marianneke