zondag 21 december 2008

Klaar voor de start..................

AF! Het startschot is gevallen, de HAL is begonnen. Vandaag heb ik al een stukje blokjes gehaakt, een soort van zigzag. Morgen bij daglicht zal ik een foto moeten maken want bij lamplicht een donkerkleurig haakwerk fotograferen is niet te doen. Vanaf vandaag 'moet' ik iedere maand op de 21e een update geven, dan zie je maand na maand de sprei groeien. Ik hoop er komende 2 weken veel aan te kunnen werken (en ook aan m'n andere WIP's) want manlief is vrij. Nu maar hopen dat hij niet teveel op uitstap wilt...................

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je 'moet' niet elke maand een update geven hoor! Als je eens niet veel zin hebt om te haken dan maar niet. Ieder werkt op eigen tempo. Ik kom terug om je foto te zien. Veel succes!

Miriam zei

Ik 'moet' dat van mijzelf. Ten eerste is dat een stok achter de deur om eraan te blijven werken, ten tweede vind ik het leuk om na enige tijd alle HAL-berichtjes nog eens te bekijken om de vooruitgang te zien. Ik hoop dat veel deelneemsters aan de HAL met regelmaat een update plaatsen, leuk om te zien hoe het iedereen met de sprei vergaat.

Groetjes!

MariecusBruyn zei

dat moeten van jezelf, dat is iets om echt wel bezig te blijven, he. Dat heb ik nu met sokjes breien voor mijn zoontje: die moeten voor kerst af want ze moeten onder de boom :) Hij weet het zelf nog niet, maar dat geeft niet, want anders slabakt het werk en heb ik ze zelfs nog niet af tegen drie-koningen :p
Ben benieuwd naar je sprei, lijkt me wel leuk om zo'n project te zien groeien.

Anoniem zei

Wat ben jij streng voor jezelf! :-)

Anoniem zei

Hoi Miriam, wat leuk dat je ook begonnen bent! Roep je me even als je een foto geplaatst hebt? Veeeel plezier met haken de komende tijd. Ik ben er al aan fslaaft geraakt...