vrijdag 22 augustus 2008

Wat heb ik nu weer gedaan?!

Nou eigenlijk te weinig om iets te kunnen laten zien. Ik ben aan de poesjesSAl begonnen en moet nog 'even' de oogjes doen (knoopsteekje en dat vind ik moeilijk dus dat ligt al even te wachten) Aan de afghanSAL moet ik nog wat blaadjes borduren en een ophangdraadje. In het volgende blok komt er aan dit draadje een vogelhuisje hangen, snel afmaken dit weekend dus. De kabouterSAL is ook deze maand van start gegaan, maar daar moet ik nog aan beginnen. Volgend jaar maart komt er weer een SAl op mijn verzoek. Een borduurwerk van Passione Ricamo 'my love'. Een schatje:

En ik heb me net (nog geen kwartier geleden) opgegeven voor een HAL (haak a long) bij Dijn ( http://dijn.web-log.nl/dijn/2008/08/doe-mee-ga-met.html ). En dan heb ik nog 2 brei projecten op het oog. Een vestje voor mezelf (wol heb ik nog) en een leuke trui waarvoor de wol gekocht moet worden. Mmm, dat kan ik tegelijkertijd met het katoen voor de HAL doen, toch?!

Ooooo, in plaats van dat ik m'n voorraad aan handwerkspullen wegwerk komt er steeds meer bij. Ik moet toch eens regelen dat manlief z'n ouderschapsverlof opneemt zodat ik meer kan gaan handwerken. ;)

Geen opmerkingen: