woensdag 27 augustus 2008

Inkopen gedaan.

Was de tafel helemaal opgeruimd (zie vorig blogje) nu ligt hij weer helemaal vol met leuke hobbyspullen die ik vandaag gekocht heb.
Rechts de pakketjes die ik bij de Vrolijke Kabouter gekocht heb. De strandpaal had ik besteld en kon ik op gaan halen. Helaas was ik m'n blinddoek vergeten en viel m'n oog op het lieve blauwe druifjes pakket. Gelukkig had ik m'n verjaardagsgeld nog niet uitgegeven. De strandpaal maak ik als Clubcrea bij het Handwerkersgilde. De hyacint komt bij m'n voorraad, die komt wel een keer aan de beurt.
Links hetgeen per postbode bezorgd werd vanmorgen. Bij Waldorf Toys besteld: bijenwaskrijt voor zoonlief om te kleuren, een poppenmaakboekje en weer een poppenpakketje. Het was om de krijtjes te doen, maar ja, dan kom je in de webshop op de afdeling uitverkoop terecht en voor je het weet zit je winkelmandje vol. En zo neemt m'n voorraad enkel maar toe in plaats van af!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjonge jonge meid je blijft wel doorgaan hè.Wat een leuke spullen trouwens.
Maar 1 ding is zeker,je verveelt je niet.

Liefs Käthe

Miriam zei

Ja, als ik iets leuks zie, dan jeuken m'n handen/ogen/hersenen en doet m'n portemonnee (portemonniks) zeer. Vervelen is idd iets dat ik niet ken. Heelijk toch!

Sanderijn zei

Im zat zo jouw blog eens te bekijken en toen viel mijn oog op de foto van het poppenmaakpakketje...
Als voormalig vrijeschool leerling die haar hele kindertijd met waskrijt heeft getekend moest dit me natuurlijk wel opvallen! Ik heb zelf nog nooit iets besteld via Waldorf Toys, ben wel vaak op de site geweest. Als ik jouw verhaal dan hoor denk ik dat ik toch ook maar weer even ga kijken...al is dat natuurlijk geen goed idee ;)

Miriam zei

Ze hebben er téveel leuke dingen! En die bijenwaskrijtjes ruiken nog eens lekker ook, ik hoop dat zoonlief ze niet opeet ipv ermee gaat kleuren. Ach, hij is bijna 15 maanden, hij steekt ze toch wel in z'n mond en met deze krijtjes kan dat geen (weinig) kwaad gelukkig.