dinsdag 17 juni 2008

Verliefd!

Ik ben helemaal verliefd geworden op een borduurpatroon van Stoney Creek: Noah's Sub. De ark van Noah (toch al een geliefd onderwerp waar ik redelijk wat patronen van heb) maar dan geen ark maar dan een duikboot. Even kijken of ik een plaatje kan laten zien.

Gelukt! Is ie niet geweldig! En wat nog mooier is: een lid van 'mijn' club heeft het patroon en gaat er een pdf van maken. Helemaal te gek! Welke ik ook zo geweldig vind:

Daar heb ik het patroon van, ooit op internet gevonden. Leuk voor op kindliefs kamertje!

2 opmerkingen:

Myrthestiek zei

De boot van Noach is echt geweldig!!! Al die dieren doen het hier bij de kinderen altijd heel goed.

Sjoukje zei

Hoi Miriam!

Noah's Ark heb ik ook geborduurd, op mijn blog kun je hem ook zien. Ik ben er zo'n 9 maanden mee bezig geweest en het is een fantastisch mooi werkje in de kamer van mijn zoontje.

Groetjes,
Sjoukje