zondag 16 maart 2008

Lenteproject gestart, ingeschreven op m'n 2e SAL.

Ik ben lekker met het lenteproject gestart. Een groot deel van het achterpand van het truitje is gebreid. Ik heb nog geen foto gemaakt, die komt nog. Ik kwam op diverse blogs de 'afghan' tegen, een soort van geborduurde sprei zal ik maar zeggen en m'n interesse was gewekt. Vervolgens las ik op de SAL club dat Jacqueline met een afghan ging beginnen en voor ik het wist typte ik in reactie op haar berichtje: is dat niet iets om een SAL van te maken? En ik was niet de enige met die vraag. Per 1 april gaan we dus een afghan borduren. Patroon van Stoney Creek, nature's home. Ik heb nog een grote lap borduurstof liggen die daar hopelijk geschikt voor is. Nog even de DMC's nummers opzoeken en bestellen en de afghan kan van start.

1 opmerking:

jacq zei

Ben benieuwd hoe het truitje word,
ene nature's home is heeeeeeeel erg mooi! succes met borduren ervan