woensdag 6 februari 2008

Leuk!

Ik heb 2 hele leuke borduurclubs gevonden op internet! De eerste die ik vond is een club die draait om Stitch-A-Long borduren. Je schrijft in op een te maken patroon, dat patroon wordt in delen vrijgegeven en iedereen die mee doet plaats regelmatig een foto van de voortgang van het project. Je bent dus met een clubje mensen tegelijkertijd hetzelfde patroon aan het borduren. In maart komt het eerste deel uit van de SAL waaraan ik meedoe. Nog even borduurstof kopen en kijken welke kleurnummers DMC ik nog moet halen en dan lekker aan de slag. En dan vond ik een club waar je (gratis!) borduurpatronen kan downloaden. Helemaal geweldig! Ik heb er al een paar uur rondgesneupt en 22 (!) patronen meegenomen. Hele leuke van Hummel (de bekende beeldjes), een boerderij met bijbehorende dieren, een heleboel poezen, een kerstengel, een mooie sneeuwpop, teveel om op te noemen (laat staan om te borduren) Bij deze clubs zit ook een forum dat echt leuk loopt, regelmatig nieuwe berichtjes en foto's, kortom een leuke aanwinst in m'n favorieten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mag ik eens vragen bij welk clubje dat is, die stitch-a-long? Vind dat zelf ook leuke projecten. En die SAL op welke groep ga je dat doen? Bij Silvie op msn?

Miriam zei

De club waarbij ik die Stitch-A-Long ga doen heet: SAL borduren met Jacqueline bij Clubs.nl Deze gaat dus via de club, daar worden iedere keer delen van het patroon vrijgegeven.