maandag 11 februari 2008

Lekker bezig geweest.

Afgelopen weekend heb ik lekker kunnen borduren tussen de bedrijven door. Het boeketje bloemen is bijna klaar. Ik hoop het deze week helemaal klaar te hebben, dan plaats ik natuurlijk een fotootje. Ik ga het niet meer aan Vriendin geven, daar heb ik een beter idee voor. Ik heb nl. een ontzettend leuk borduurpatroon gevonden waar onze gezamelijke hobby en onze vriendschap in naar voren komen. Het boeketje gaat dus naar Borduren voor Gezondheid. Ik ben nèt lid geworden van een yahoogroup. Een groep waarbij het de bedoeling is dat alle leden volgens een bepaald thema eens per kwartaal een creatie maken. Voor het 2e kwartaal 2008 is het thema Lente. Daar kan ik wel wat mee: borduurpatroontjes genoeg en ik heb ook nog katoen liggen voor een voorjaarstruitje voor Kindlief. Als het boeketje echt helemaal klaar is, ga ik hieraan beginnen (en aan de SAL) Genoeg te doen dus.

Geen opmerkingen: