vrijdag 22 februari 2008

Een award ontvangen!




Wat ontzettend leuk: ik heb de 'you make my day award' ontvangen van Myrthestiek. Ik ben ermee verguld!
Aan wie zou ik hem nu doorgeven? In ieder geval aan Myrthestiek, zij heeft zo'n leuke blog. En aan Jacqueline, die heeft niet alleen een blog maar ook een club voor SAL-borduren. En aan Jacq, zij heeft een leuke blog èn een yahoo groep waarbij we ieder kwartaal een thema creatie maken. En als laatste aan iemand wiens naam ik niet weet maar wiens blog ik ook graag lees. Haar blog heet 'creaties van mij'. Van alle 4 dames staan de links aan de rechterkant van mijn blog vermeld. Ik lees veel meer blogs, waaronder diversen die deze award al toegewezen gekregen hebben. Maar aangezien ik alleen op deze 3 blogs een reactie geplaatst heb, en daar dus een beetje bekend ben, geef ik hen deze award. Dus dames: you make my day!

2 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Bedankt en graag gedaan :o).

jacq zei

o wauw , bedankt!