vrijdag 11 januari 2008

Gelukkkig Nieuwjaar!!

Het eerste blogje van 2008 en dat het maar een goed, gelukkig en gezond jaar mag worden. Ik ben gelukkig alweer behoorlijk opgeknapt van m'n griepje. Zodra ik weer uit bed was heb ik meteen m'n borduurwerkje erbij gepakt. De waakkat, waar ik te weinig garen van had, waar het garen ontzettend snel in de knoop schoot, pluisjes vormde en het plastic stramien waarmee ik niet overweg kan..................ik heb het naar de zolder verbannnen! Ik heb er geen zin meer in om dat werk af te maken en ben lekker begonnen aan een geboortelap voor zoonlief. Gewoon met goed garen op normaal aftelbare stof. Wat een verademing! Ik zal volgende week een fotootje plaatsen. Mijn goede voornemen voor dit jaar is om de voorraad aan borduurwerken, wol, stoffen en andere knutselzaken op de maken. Een use-what-you-have jaar dus (UWYH). Als er ergens een knoop, rits of (naai)garen voor nodig is, dan 'mag' ik dat (van mijzelf) kopen anders kan ik m'n project niet afmaken. Maar ik ga geen inkopen doen voor nieuwe projecten!

Geen opmerkingen: