woensdag 30 januari 2008

Balen

Vanmorgen lekker het wollige hesje/vestje voor kindlief afgebreid. Met deze wol breien beviel me al niet, allemaal van die 'rafeltjes' erin verwerkt (wat dan weer wel een mooi wollig resultaat geeft). Afijn, eindelijk alles afgekant, lekker de boel in elkaar zetten. Niet dus, ik naai één van de voorpandjes verkeerd om aan het achterpand. Losmaken lukte niet, de 'naaidraad' is niet te onderscheiden van het breiwerk zelf en prompt knip ik in het pand ipv de draad. GRRR. Ik heb er geen zin in om dat voorpand opnieuw te breien (uithalen gaat amper met deze draad) dus: enkele reis vuilnisbak. Jammer maar ik heb ervan geleerd: ik brei in het vervolg met 'normaal' breigaren, niet met bolletjes, rafeltjes ofzo iets erin, gewoon een gladde draad.

2 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Oooh dat is zeker balen!

Miriam zei

Gelukkig is het met andere wol en een ander patroon nog goed gekomen vandaag. Ik heb even ´de turbo´ erop gezet. Zie m´n nieuwe berichtje.