donderdag 20 september 2007

Hoeveel kan een mens verzamelen



Ja dat is de vraag. Ik heb kratten vol met hobbyboeken en -tijdschriften, breigarens, borduurpakketen en -patronen, pakketjes om viltpoppetjes te maken, (mode)patroonbladen, lappen, fournituren, kaartmaakspulletjes, servettechniekdingen, kralen, gereedschapjes etc. etc.. En dan nog vind ik het regelmatig nodig iets nieuws te kopen. (ZUCHT) Maar mijn goede voornemen, naast het bijhouden van deze blog, de voorraad wegwerken. Met de voorraad borduurpakketjes ben ik al begonnen: die borduur ik 'op' voor Borduren voor Gezondheid. Ik heb voor hen al een uil geborduurd (meer dan 60.000 steekjes, zie foto) en wat kleine, oudere, werkjes.
Mijn lappen, mmmmmmmmmmm, ik heb 5 lappen liggen waarvan overhemden voor m'n man gemaakt moeten worden. Die maar eens als eerste doen, de rest volgt vanzelf. Ik ben bezig met een truitje van m'n kleine, maar dat kan hij pas voorjaar 2008 aan (of hij moet enorm groeien). Maar toch maar even afmaken, de panden zijn klaar, de mouwen staan al op, even doorbreien dus. Daarna m'n eigen trui afmaken waaraan ik in 2006 begonnen ben. Morgen meteen aan de slag!

Geen opmerkingen: